Instytut Rozwoju Inspiraton
Zachęcamy do zapoznania się z listą najczęściej zadawanych pytań i odpowiedziami na nie. Kliknij w pytanie, aby rozwinąć odpowiedź.
1. Ile godzin trwa kurs?
Kursy przewidziane są na 30 godzin (taka liczba znajduje się na zaświadczeniu po ukończeniu kursu), natomiast faktyczny czas ich realizacji zależny jest od kursanta. Materiały (nagrania, slajdy, zadania itd.) udostępnione są na platformie online i szybkość ich przerabiania może się różnić.
2. Kiedy rozpoczynają się kursy?
Ponieważ nasze kursy dostępne są w platformie e-learningowej i realizowane są asynchronicznie przez kursanta, zakup i rozpoczęcie realizacji kursu możliwy jest o każdej porze. Nie warto czekać, zachęcamy do rozpoczęcia nauki już dziś.
3. Jak długo będę mieć dostęp do kursu?
Dostęp do kursu jest bezterminowy.
4. Jak wygląda egzamin? Ile mam prób zdania egzaminu?
Kurs zakończony jest testem online, do którego można podchodzić bezpłatnie i wiele razy. Składa się z pytań zamkniętych oraz jednego pytania otwartego weryfikowanego przez naszych ekspertów.
5. W jaki sposób mogę zapłacić za kurs?
Przy zakupie kursu możliwy jest wybór różnych form płatności za pośrednictwem bramki płatniczej paynow. Zachęcamy do skorzystania z możliwości płatności BLIK lub szybkim przelewem bankowym – taka płatność umożliwi automatyczne przyznanie dostępu do kursu.
W przypadku wybrania standardowego przelewu, dostęp zostanie przyznany manualnie po zaksięgowaniu przelewu, co może potrwać 1-3 dni robocze, w zależności od banku, z którego wysyłany jest przelew.
6. Czy mogę otrzymać fakturę za zakup kursu?
Do każdego zakupu wystawiamy automatycznie fakturę na dane podane podczas zamówienia. Prosimy o sprawdzenie poprawności danych przed finalizacją zamówienia.
7. Czy jest możliwość fakury proforma? Czy jest możliwość uzyskania zniżki przy zamówieniu wielu sztuk/kursów?
W przypadku zakupu przez firmę i sytuacji gdy to nie Pan/Pani płaci za kurs (nie ma możliwości płatności BLIK/szybkim przelewem), polecamy zamówienie kursu w naszym sklepie podając dane firmy oraz wybierając opcję Przelew bankowy. W ten sposób wygeneruje się numer zamówienia potrzebny do wysłania przelewu. Fakturę oraz dostęp wystawimy po opłaceniu kursu.
Alternatywnie, zapraszamy do kontaktu pod adresem kursy(at)instytutrozwojuinspiraton.pl. W celu szybkiego obsłużenia Państwa pytania, prosimy o podanie kursu, który Państwa interesuje i kompletu danych do faktury proforma. Wystawimy taką fakturę, a dostęp do kursu dla kursanta przyznamy po jej opłaceniu.
Jeśli potrzebujecie Państwo większej liczby dostępów / kursów dla pracowników, zachęcamy również do kontaktu pod adresem kursy(at)instytutrozwojuinspiraton.pl. Postaramy się przygotować atrakcyjną ofertę zniżkową.
1. Zamówiłem/am kurs i nie otrzymałem/am danych dostępowych. Co zrobić?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie folderów SPAM/Oferty/Inne. Dane dostępowe wysyłamy ze skrzynki kursy(at)inspiraton.pl, a tytuł maila to Twoje dane logowania do Kursów InspiratON
Jeśli nie znajdziecie Państwo takiego maila w skrzynce, umożliwiamy proste zresetowanie hasła samodzielnie:
- Proszę wejść na stronę https://kursy.inspiraton.pl/wp-login.php?action=lostpassword i wprowadzić adres email zgodny z adresem podanym przy zamawianiu kursu
- Proszę kliknąć przycisk „Zdobądź nowe hasło”
- Proszę sprawdzić skrzynkę email ponownie, powinniście Państwo znaleźć w niej wiadomość z linkiem do zresetowania hasła.
- Po kliknięciu w link w wiadomości, możecie Państwo ustawić nowe hasło i rozpocząć korzystanie z platformy.
Logowanie możliwe jest pod adresem https://kursy.inspiraton.pl/wp-login.php, dla ułatwienia link do platformy znajdziecie Państwo również w menu głównej strony Instytutu.
2. Gdzie mogę się zalogować, żeby korzystać z kursu?
Platforma e-learningowa dostępna jest tutaj
3. Nie pamiętam danych logowania / nie potrafię się zalogować.
Aby zresetować hasło:
- Proszę wejść na stronę https://kursy.inspiraton.pl/wp-login.php?action=lostpassword i wprowadzić adres email zgodny z adresem podanym przy zamawianiu kursu
- Proszę kliknąć przycisk „Zdobądź nowe hasło”
- Proszę sprawdzić skrzynkę email ponownie, powinniście Państwo znaleźć w niej wiadomość z linkiem do zresetowania hasła.
- Po kliknięciu w link w wiadomości, możecie Państwo ustawić nowe hasło i rozpocząć korzystanie z platformy.
4. Materiał w kursie nie wyświetla mi się / nie działa / mam problem techniczny.
Prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie, czy Państwa połączenie internetowe działa poprawnie i czy żaden program (np. antywirusowy, czy przeglądarka) nie blokuje możliwości połączenia/ściągnięcia materiałów.
Jeśli problem nadal występuje, prosimy o wysłanie wiadomości zawierającej
- Informacje o kursie, w którym występuje problem
- Login/adres e-mail użytkownika
- Rodzaj i wersję przeglądarki (np. Google Chrome) i systemu (np. Windows 11), z którego Państwo korzystacie
- Zrzuty ekranu obrazujące problem
na adres kursy(at)instytutrozwojuinspiraton.pl. Dziękujemy!
5. Znalazłem/am błąd w kursie. Gdzie mogę to zgłosić?
Prosimy o wysłanie maila z informacjami o charakterze błędu i w miarę możliwości zrzutem ekranu / informacją o tym, którego modułu i kursu dotyczy błąd na adres kursy(at)instytutrozwojuinspiraton.pl. Dziękujemy!
1. Jak wygląda egzamin? Ile mam prób zdania egzaminu?
Kurs zakończony jest testem online, do którego można podchodzić bezpłatnie i wiele razy. Składa się z pytań zamkniętych oraz jednego pytania otwartego weryfikowanego przez naszych ekspertów.
2. Wypełniłem/am test, kiedy otrzymam ocenę?
Prosimy o odrobinę cierpliwości. Staramy się oceniać testy jak najszybciej. Zgodnie z informacją zamieszczoną w regulaminie oraz kursach, testy oceniamy w poniedziałki i piątki w godzinach pracy Instytutu.
3. Czy mogę zamówić wersję papierową certyfikatu jeśli pierwotnie wybrałem/am wersję online?
Oczywiście, w takim przypadku prosimy o domówienie certyfikatu papierowego w naszym sklepie: https://instytutrozwojuinspiraton.pl/produkt/certyfikat-papierowy
4. Nie otrzymałem/am papierowego certyfikatu mimo zgłoszenia. Co zrobić?
Certyfikaty wysyłamy Pocztą Polską. Dokładamy wszelkich starań, żeby wysyłka była zrealizowana jak najszybciej. Jeśli nie otrzymaliście Państwo przesyłki, ani awizo z Poczty Polskiej, a minęły ponad 2 tygodnie od otrzymania wersji cyfrowej, prosimy o kontakt pod adresem kursy(at)instytutrozwojuinspiraton.pl