Baza wiedzy

Mam znajomych, którzy przez kilka lat uczyli się języka niemieckiego. Niemal na wszystkich etapach szkolnej edukacji. Uczyli się, a… niewiele umieli. „Ich heiße Adam”, „Ich wohne in Racibórz”, „Mein hobby ist sport”. Tyle godzin lekcyjnych przeznaczonych na szlifowanie niemieckiego, a zasób przyswojonych słów i zwrotów – mierny. Po zakończeniu szkolnej edukacji spora część z tych osób zdecydowała się na emigrację. Pojechali

Poza samą systematycznością nauki bardzo duże znaczenie ma to, w jakich warunkach się uczysz. Przekornie warto zacząć od elementu, o którym często nie myślimy. Snu. Matthew Walker, autor świetnej książki o wpływie snu na nasze życie „Dlaczego śpimy”, profesor Harvardu i Berkeley, przeprowadził dziesiątki badań z zakresu neurologii, psychologii i psychiatrii. Wszystko w kontekście snu. Na podstawie swoich wieloletnich badań twierdzi, że

Poza samą systematycznością nauki bardzo duże znaczenie ma to, w jakich warunkach się uczysz. Przekornie warto zacząć od elementu, o którym często nie myślimy. Snu. Matthew Walker, autor świetnej książki o wpływie snu na nasze życie „Dlaczego śpimy”, profesor Harvardu i Berkeley, przeprowadził dziesiątki badań z zakresu neurologii, psychologii i psychiatrii. Wszystko w kontekście snu. Na podstawie swoich wieloletnich badań twierdzi, że

Dorośli mają inną motywację do nauki i zupełnie inaczej przyswajają wiadomości. Uczeniem się dorosłych zajmuje się nauka zwana andragogiką.¹ Istnieje kilka założeń, które przyjmuje się w kwestii uczenia się dorosłych. Po pierwsze - dorośli odnoszą się do własnego doświadczenia, gdy się uczą. Po drugie - uczą się tego, co jest im najbardziej potrzebne i przydatne w pracy lub w życiu.

f
1942 Amsterdam Ave NY (212) 862-3680 chapterone@qodeinteractive.com

    Free shipping
    for orders over 50%